~sEgAlAnYa Di jOhOr~

Friday, March 5, 2010

HaRi Ni AkU rAsa TeRPaNgGiL2 NaK bAlIk JoHoR..

~nEgeRi Yang InDaH..~

DaERaH bATU PaHaT NyE Yg nAn PeRMaI

~dAtArAN pEnGgArAm, BaTu PaHaT~

Kg.Pt.BeNgKoK,BaGaN..oh...
rUmAh JuA kAmPuNg HaLaMaNKu...
hUrM..riNduNyA.SuAsaNa iTu.....
mEnGiMbAu kEnAnGaN duLu kaLa..zAmAn KeCIK2 DuLu..
sAmpAiLa Ke hARi dEWAsA iNi..
aDuHaI..iNDaHyA SaAt ItU..
pERkArA pALiNg pEnTiNg biLa akU bAlIk JoHoR iAlAH


MaKanAn.........

~aSaM pEdAs MuAr~
bIla PErgI MuaR..BeNdA YaNg 1St aKu caRiK IaLaH AsaM PeDAs..
pEdaSNy mEmAnG SuPerB..
RuGi X cUbA..


~lOnToNg BaTu pAhAt~
AdOhAi..kEcUr Je TEnGOk...
lAGi BiLa DiMaKaN dEnGaN saMbaL KaCaNg..
yUmmY..


~mEe BAnDuNg Pt.BuLAt~
sEDaPnY...............^-^

~sOtO wAk PaRdI~
SoTo yAnG sUpErB...
bOleH dIdaPaTi Di jAlAn EnGAn
kAt sELeKoh kE PaSAr..


~rOjAk PeTiS~
hUHhHU...FebrEt AkU La....

~lAkSa JoHoR~
kAK mUrNi..KaLaU BuAt mEmAnG SedAp & BeSt..


~sAtE,Kg SaTaY~
hUhhU..rInDu DEnGaN sAtE MakToK..
TaPi XpE..MaK NgAh n mAk kAlAu cUcUk SAtE meMaNg sUpErB..


~nAsI bErIaNi mAt SyAh~
sAjA nAK PrOmOt kEdAi BaPaK MeRtUa kAkAk AKU
BeRMinAt????
sILa DaTaNg kAt bENtEnG PeSErAi
sEbElAh kIRi sEbElUm jAmBaTaN BaTu pAhAt
bERhAdAPaN OsPitAl pUtrA,
bERsEbElAhAn Sg.BaTu pAhAt


~CeNdOl~
dAhAgA?
TeMpAt aKu SElAlU LePaK sAMbIl mEnIKMaTi aIs CeNdOl
bOLeH DiDapAtI Di JaLaN EnGaN,BaTu pAhAt
jAlAn sTriGht dArI PaSAr...


~nAsI lEmAk~
rAsA LaPaR PaGi2...
aPa lAgI..PeRKeNa nAsI LeMaK
DeNGaN SambAl tUmiS..
BerSulAmkAn tEh tArIk..
hAmBoI....BeSttttttttttttt..


sEMuANyA aDA kAt JoHOr..
~JoM SiNgGAh jOhOR~


0 comments:

There was an error in this gadget
 

Posts Comments

©2006-2010 ·TNB