~yAnG teRInDaH~

Monday, June 7, 2010

2 comments
video

~pAsAl cinCiN kaT JaRi~

Wednesday, June 2, 2010

0 comments
aNdA taU aPa e2 CiNcIn??
cInCiN aDaLaH
sEjEnIs pErHiAsAN YaNg dIpAkai kAt jArI..
pElBaGaI BeNtUk dAn wArNa..
mAlAhaN..
kOrAnG bOlEh DapAtkAn
DiMaNa2 SaHaJe tEmpAt2 yAnG tERpiLiH..
kAt kEdaI2 EmAs MaHuPoN KaT PaSAr mAlAm..
YaNg PeNtInG..KoRaNg SuKa..

mEmANG NaMpAk iNdaH
MEnGhIaSi SEgEnAp tAnGan

Di SaAt iAnYa tErsArUnG Di jArIMu
ApAtAh lAgI ApAbIlA IaNyA
MeRupAkAn hADiAh
pAlInG BeRMaKnA
Di HaRi bAhAGiAmU...
TeTaPi..
AWAS!!!
iANyA MuNgKiN aKaN JaDi BeGiNi.........


AdOiS..sAnGaT sAkiT
~X_X~


nAmUn..
hAnYa cInCiN InI sAhAjA
YaNg mAmPu akU HaRaPKaN
pEsAnAn
DaRipADa

"mZmZh"
~*U*~


~hIkHoK..kAhKaHkAh~

~di SuAtU SeNjA~

0 comments
hari ini aku meneruskan menaip blog ini...bukan apa...saja nak mengisi waktu lapang aku yang ke bosanan kat opis ni.alhamdullilah di kala petang ini..suasana kelihatan indah sekali..di pendekkan cerita,hari tu,10 Mei 2010.bersamaan 25 Jamadilakhir dalam tahun hijrahnya..petang tu selepas balik keje,kak ijan ajak aku pergi pasar malam.pasar malam tu cuma ada setiap malam selasa kat pasar Kampung Melayu Majidee.selepas siap2 solat maghrib,kak fad(akk ipar kak wa)col.dia kata malam ni nak tido kat umah..alang2 bolehla keluar pergi pasar malam sekali..seperti kebiasaannya,kak fad akan datang untuk menemani kitorang kt rumah.tepat pada waktunya,kak fad datang ambil kitorg kat rumah dengan menaiki keretanya.selepas mencapai hajat dan destinasi yang di tuju,maka kitorg pun balik dengan pelbagai juadah yang dibimbit dalam beg plastik..namun,aku terperanjat dan terpaku lalu beristighfar memohon pengampunan dari ALLAH S.W.T dengan apa yang aku lihat..aku memanggil kak fad lalu menunjukkan kepadanya kuasa ALLAH S.W.T.tepat jam 7.55 malam berlakunya peristiwa aku dengan kak fad menemui awan bertanda salib berwarna hitam di langit nan senja..MASYA ALLAH..SUBAHAN ALLAH..inilah pertama kalinya ALLAH membuka pintu hatiku untuk melihat kebesarannya.Namun aku x sempat merakam kebesaranNya sebab berlaku dalam beberapa minit sahaja.sesungguhnya peristiwa itu akan menjadi kenangan paling bermakna dalam hidup aku...

~ dAlAm kEnAnGaN~

0 comments
masih teringat lagi zaman-zaman form2,3 dulu
lagu ni la yang paling popular kat radio2..
sampai cik zai pun minat lagu ni..
cik zai minat sangat dengan achik dgn nana..
sebab nampak sepadan..
baru-baru ni cik zai dapat khabar
achik terlibat dalam nahas maut jalan raya
inalllilahiwainalillahirajiun..
khabarnya yang meruntun hati cik zai..
takziah untuk isteri dan keluarga arwahyarham achik.

Tiada kusangka bola2 api

Yang sedulunya kecil
Telah menjadi besar

Begitulah jua harapan padamu
Yang sedulunya kecil
Telah menjadi besar

Biar saja aku jadi penggantinya disisimu
Kau yang cantik
Sopan santunmu
Paling comel dihatiku

A/N :Ku tahu kau diluka
Oleh teman lama

Oh Pertama kali
Aku mengenalmu
A : Kau mengenalku
N : Kau selalu tersenyum
kau selalu tersenyum....tersenyum padaku
Dan seperti jua....bola - bola api
Makin semarak cinta
Cintaku padamu

Boleh saja kau jadilah penggantinya disisiku


~jaLaN2 beRsAMa cIk FiZa~

0 comments
TiMe StUdY wEek ArI2
sAjE IlAnGKaN RaSa TenSiOn nGadAp nOtE
Cik ZaI PeRGi dEnGaN cIk fIzA

kAt 1 SuDuT MeNarIk dEpAn hEp uSm,
2 aRi sEbElUm tU cIk ZAi dAh kE sItU dEnGaN

CiK fIzA DEngAn iNcIk ShAhRuL SuHaILy

UnTuk bErjOgGinG BeRSaMa2

bErmUlA DaRi

mUzIuM TeNgkU FaUzIaH-HeP-HbP-DkA-cAnSeLOr

dAn BerAkHIr dI HeP seMuLa

DeNgAn mEnIkmAtI UdArA PeTaNg...
Di HaDaPaN PeRmAnDaNGaN LaUt

dAn
jAmbAtAn p.pINaNg yAnG CaNtIk..
sAmbIl mEnGhIrUp aIr kElApA...
sO..Ini La gAMbO2 MenArIk

yaNg sEmpAt dI AmBiL OlEh cIk fIzA...


InILaH DeSaSiSwA KaMi..
AsRamA PeNgINaPaN YaNg dI PaNggIl

~dESaSiSwA ResTu~


~PoSe sEmEntArA TuNgGU InCiK ShARuL sAmPaI~

~pOsInG DeNgAn iNcIk sHaRuL~

~KlCc pEnAnG~

AkU yAnG KiUt...HIkHoK~^v^~

~cik ZAi NgAn CiK fIzA~

~fWeNdZ...BeRsAMa~

~jOm bAlIk,MaGhRiB dAh....~

GaMbO YaNg 2 ArI sELePaS Tuh
~5.30 PeTanG
,HeP UsM~

~SmIlE PeAcE~

~CiK fIzA yAnG BeRaNgAn~

~pOsInG sEbElUm bAlIk~

~LiKe SeDiM~

Tuesday, June 1, 2010

1 comments
YiPpIe U aLlZ..
ArI nI 1 JuN 2010..
bErSaMaAn 18 jAmAdIl aKhIr 1431 HiJrAh..
BeRMaKnA AdA 2 bUlAn lAgI
UnTuK uMAt IsLaM MeNuNaIKaN IbAdAh PuAsA...
TeNGaHArI NIe..CiK ZaI NaK MeMbEbEl SoRaNg2..
dAh LaMa CiK zAi nAk MeNguPLoAd GaMbO KaT sEDiM aRitU..
aRinI BaRu BeRKeSemPaTaN NaK MeNuNaIKAnNyE.
sEbEnArNYe..Ada hIKmaHNyE AkU JoiN xTiViTi niE..
DeNgAn kUAsAMu..ALLAH

kIsAh CiNtA aKu bErsAmA sI dIa bERmULa dI sINi...

2 ApRiL 2010

BeRTolAk DaRi uSm,4.20 pm


sEmPaT BeRpOsInG DaLaM BaS tu..

~At SeDiM~

~TeAm IkMaR dE bEsT~

~AwEk2 CuTe IkMaR~

SaBtU,3 aPrIl 2010

KaMi dIBaHaGi kEpAdA 2 kUmpULaN..
InILaH teAm KaMi yG BerJaYa sAmpAi
kE DatARaN TrEe tOp WaLk
KIhKIh....lAllLaLLa..

AshA,zAi,kAk EmI & kAk AnIs
~AnTaRa pOsE2 yAnG PaLiNG MeNaRiK~

AkTIvItI BeReNdAm DAlAm AiR..
MeNyElUsUrI sUnGaI UnTuK kE sEbEraNg..
SeMpAt pOsInG BerRamAi2...

bEreNdAm bERamAi2..HaHhA..
kEnE nYaKaT NgAn AbG MaHfUz jE..
"PaLiNG saKiT AtI"
KaT aBg pAkAi bAjU lEnGAn IJo,beLaKaNg tU

sEMpAt PoSe NgAn kAk EmI..
BesT N sUpErB sEjUk..

kEnE jEmUr KaT tEnGaH PaNaS lEpAs bEReNDaM daLaM AiR..
aBg2 fEsI YaNg jAhAt..
gERaM aKu..

pOsE NgAn kAk aNIs SebElUm nAiK aBsLiNG

mAk..ToLOnG!!!..gAyAt Wo...

sAtU poSe PaLiNG MeNaRiK
iSa AmEk sEbElUm tERbAnG..
HikHoK~^..^~

AkU tErbAnG..hAhHHa~

sERiUZ baGiK pEnErAngAn kAt tEAm
~mAlAm LdK~

aHaD,4 aPrIl 2010

poSiNG AwEk2 iKMaR BerSAmA Dr.NaSiR

PoSe TeRAkHIr SeBeLuM BerPisAh DEnGaN u AlLz..
sEMeMaNgnyE KeNaNgAN DengAn kOrAnG
XkAn AkU LUpAkAn..
~InSyA-ALLAH~

There was an error in this gadget
 

Posts Comments

©2006-2010 ·TNB